Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul
Telefon : +90 (216) 564 90 00
Fax : +90 (216) 564 99 99
info@ozyegin.edu.tr

KOS Pazarlama Kampı
KOS Pazarlama Kampına Hoş Geldiniz
KOS Pazarlama Araştırmaları Kampı, fikir alışverişinde bulunmak, güncel konuları ve pazarlama araştırmalarındaki zorlukları tartışmak için her yıl Türkiye'nin önde gelen pazarlama uzmanlarını bir araya getiriyor. Kamp, tüm pazarlama araştırmacıları, akademisyenler, lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin yanı sıra pazarlama alanındaki en son araştırmalarla ilgilenen herkese açıktır. Koç Üniversitesi, Özyeğin Üniversitesi ve Sabancı Üniversitesi'nin her yıl dönüşümlü olarak düzenlediği kamp, bu yıl 25-26 Kasım 2021 tarihlerinde Özyeğin Üniversitesi'nin ev sahipliğinde yüz yüze veya online katılım seçenekleriyle gerçekleştiriliyor.
Kamp, sabah ve öğleden sonra oturumları ile pazarlama üzerine bilimsel sunumlar, tartışmalar ve işbirlikleri için çok konulu bir forum sağlayacaktır.
Etkinlik kayıt formuna buradan ulaşabilirsiniz.
*Zoom linkleri sadece kayıtlı kullanıcılar ile paylaşılacaktır.
*Etkinlik dili İngilizce'dir.
ETKİNLİK TAKVİMİ
25 Kasım 2021, Perşembe (Sadece Çevrimiçi)
Saat | Konuşmacı / Etkinlik | Başlık ve Abstract |
13:45-14:30 | Işıl Büdeyri Turan Özyeğin University |
"The Strategic Value of Long-term Weather Changes" Abstract
|
14:30-15:15 |
Deniz Lefkeli |
"To Tell or Not to Tell? Disclosing Information to AI Decreases Consumers’ Trust in Brand" Abstract
|
15:15-15:30 |
Break |
|
15:30-16:15 | Lina Oechsner University of Münster |
"The impact of stay-at-home measures during the COVID-19 pandemic on personal stress and well-being on social media" Abstract
|
16:15-17:00 | Stephanie Dewender University of Münster |
"Loose Lips sink Ships – What chatter from non-privacy sensitive social media users tells us about privacy sensitive social media users" Abstract
|
26 Kasım 2021, Cuma (Çevrimiçi & Yüz yüze)
Yer: Özyeğin Üniversitesi Çekmeköy Kampüsü AB2 / G16
Saat | Konuşmacı / Etkinlik | Başlık & Abstract |
09:00-09:25 |
Coffee Break |
|
09:25-09:30 |
Tolga Akçura
|
Açılış Konuşması |
09:30-10:20 |
Volkan Yeniaras
|
"The Relationship Between Salesperson’s Price Negotiation Preparedness and Salesperson Performance: A Contingency Perspective" Abstract |
10:20-10:30 |
Break |
|
10:30-11:20 | Ayşegül Özsomer Koç University |
"Can Advertising Enhance Consumers'Desirable Covid-19 Health Behavioral Intensions? The Role of Brand Pandemic Fit" Abstract
|
11:20-11:30 |
Break |
|
11:30-12:30 |
Barış Depecik
|
"Winning with Packaging: When Does Repackaging Elevates Sales?" Abstract |
12:30-13:30 |
Lunch |
|
13:30-14:20 | Raoul Kübler University of Münster |
"How Social Media Drove the 2016 and 2020 U.S. Presidential Elections" Abstract
|
14:20-14:30 |
Break |
|
14:30-15:20 | Ezgi Akpınar Kıvılcım Döğerlioğlu-Demir Sabancı University |
“The Effect of Compassionate Mindfulness on Consumer Responses to Brand Failures” Abstract
|
15:20-15:30 |
Break |
|
15:30-16:30 | Peren Özturan Özyeğin University |
"Impact of Global Brand CMOs’ CSR and Socio-Political Activism Communication on Twitter" Abstract
|