Özyeğin Üniversitesi, Çekmeköy Kampüsü Nişantepe Mahallesi Orman Sokak 34794 Çekmeköy İstanbul

Telefon : +90 (216) 564 90 00

Fax : +90 (216) 564 99 99

info@ozyegin.edu.tr

25.11.2021 - 26.11.2021

KOS Pazarlama Kampı

Özyeğin Üniversitesi
Orman Sk
Nişantepe Mahallesi, Çekmeköy, İstanbul 34794

 

KOS Pazarlama Kampına Hoş Geldiniz

 

KOS Pazarlama Araştırmaları Kampı, fikir alışverişinde bulunmak, güncel konuları ve pazarlama araştırmalarındaki zorlukları tartışmak için her yıl Türkiye'nin önde gelen pazarlama uzmanlarını bir araya getiriyor. Kamp, tüm pazarlama araştırmacıları, akademisyenler, lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin yanı sıra pazarlama alanındaki en son araştırmalarla ilgilenen herkese açıktır. Koç Üniversitesi, Özyeğin Üniversitesi ve Sabancı Üniversitesi'nin her yıl dönüşümlü olarak düzenlediği kamp, ​​bu yıl 25-26 Kasım 2021 tarihlerinde Özyeğin Üniversitesi'nin ev sahipliğinde yüz yüze veya online katılım seçenekleriyle gerçekleştiriliyor.

 

Kamp, sabah ve öğleden sonra oturumları ile pazarlama üzerine bilimsel sunumlar, tartışmalar ve işbirlikleri için çok konulu bir forum sağlayacaktır.

 

Etkinlik kayıt formuna buradan ulaşabilirsiniz.

*Zoom linkleri sadece kayıtlı kullanıcılar ile paylaşılacaktır.

*Etkinlik dili İngilizce'dir.

 

 

ETKİNLİK TAKVİMİ

25 Kasım 2021, Perşembe (Sadece Çevrimiçi)

Saat Konuşmacı / Etkinlik Başlık ve Abstract
13:45-14:30 Işıl Büdeyri Turan
Özyeğin University

 

"The Strategic Value of Long-term Weather Changes"  Abstract 

 

14:30-15:15

Deniz Lefkeli
Koç University

 

"To Tell or Not to Tell? Disclosing Information to AI Decreases Consumers’ Trust in Brand"  Abstract 

 

15:15-15:30

Break

 
15:30-16:15 Lina Oechsner
University of Münster

 

"The impact of stay-at-home measures during the COVID-19 pandemic on personal stress and well-being on social media" Abstract

 

16:15-17:00 Stephanie Dewender
University of Münster

 

"Loose Lips sink Ships – What chatter from non-privacy sensitive social media users tells us about privacy sensitive social media users" Abstract

 

 

 

26 Kasım 2021, Cuma (Çevrimiçi & Yüz yüze)

Yer: Özyeğin Üniversitesi Çekmeköy Kampüsü AB2 / G16

Saat Konuşmacı / Etkinlik Başlık & Abstract

 

09:00-09:25

 

Coffee Break

 
09:25-09:30

 

Tolga Akçura
Özyeğin University

 

Açılış Konuşması

09:30-10:20

 

Volkan Yeniaras
Özyeğin University

 

"The Relationship Between Salesperson’s Price Negotiation Preparedness and Salesperson Performance: A Contingency Perspective"  Abstract

10:20-10:30

Break

 
10:30-11:20 Ayşegül Özsomer
Koç University

 

"Can Advertising Enhance Consumers'Desirable Covid-19 Health Behavioral Intensions? The Role of Brand Pandemic Fit"  Abstract

 

11:20-11:30

Break

 
11:30-12:30

 

Barış Depecik
Sabancı University

 

"Winning with Packaging: When Does Repackaging Elevates Sales?"  Abstract
12:30-13:30

Lunch

 
13:30-14:20 Raoul Kübler
University of Münster

 

"How Social Media Drove the 2016 and 2020 U.S. Presidential Elections"  Abstract

 

14:20-14:30

Break

 
14:30-15:20 Ezgi Akpınar
Kıvılcım Döğerlioğlu-Demir
Sabancı University

 

“The Effect of Compassionate Mindfulness on Consumer Responses to Brand Failures”  Abstract

 

15:20-15:30

Break

 
15:30-16:30 Peren Özturan
Özyeğin University
 

"Impact of Global Brand CMOs’ CSR and Socio-Political Activism Communication on Twitter"  Abstract